Minor abroad: Cillaa going Cymru! - Reisverslagen van Priscilla Aalbers - WaarBenJij.nu Minor abroad: Cillaa going Cymru! - Reisverslagen van Priscilla Aalbers - WaarBenJij.nu

Minor abroad: Cillaa going Cymru!

Ik vertrek op vrijdag 18 februari 2011 voor 4 maanden naar het mooie Caerleon in het zuiden van Wales.

De bedoeling is vooral om mijn kennis van de Engelse taal te verbeteren, maar ook om de natuur en cultuur in Wales te aanschouwen en te ervaren! Daarnaast ga ik ook mijn kennis flink uitbreiden want eenmaal in Wales ga ik studeren aan de University of Wales, Newport (UWN). Ikzelf zit op de Caerleon campus (Caerleon is een prachtig historisch dorp -meer een soort buitenwijk- aan de rand van big city Newport), waar zich de faculteit Educatie bevindt. De vakken die ik hier heb gevolgd zijn 'Bilingualism', 'Understanding Learning Difficulties and Disabilities' en 'Behaviour Management and Purposeful Learning'. De planning lag eerst anders maar het is uiteindelijk toch goed gekomen!

Veel plezier met het volgen van mijn blogs! :) Ik kijk uit naar jullie reacties!