It's the final countdown - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Priscilla Aalbers - WaarBenJij.nu It's the final countdown - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Priscilla Aalbers - WaarBenJij.nu

It's the final countdown

Door: Priscilla Aalbers

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

30 Januari 2011 | Nederland, Doesburg

Op 18 februari vertrekken Jos en ik rond 17:30 (met de auto! :)) uit Doesburg. We varen om 22:15 weg uit de haven van Hoek van Holland (met Stena Line) en komen als het goed is om 06:30 (UK tijd) aan in Harwich. We hebben wel een luxe boot zeg! Allerlei mooie faciliteiten aanwezig en dat voor maar 75 euro per persoon! Als alles mee zit zijn we rond 19:30 in Hoek van Holland en hebben we nog ruim de tijd om het schip te verkennen! Er is trouwens gratis internet aan boord, dus ik zal die avond mijn eerste video update doen! Ik ben namelijk van plan om een aantal videologs te maken. Waarom? Gewoon omdat het kan!

Toen ik mijn vorige blog schreef zat ik flink in de stress en moest er nog vanalles geregeld worden… maar het merendeel is inmiddels in orde.

Jos en ik hebben allebei een en-suite kamer toegewezen gekregen (en we hebben de borg van 200 euro al betaald), ik heb mijn credit card ontvangen en geactiveerd, ik heb een European Health Insurance Card, en ik heb vandaag bevestiging gekregen van mijn OV-vergoeding.

Ik moet nu nog wel een uitwonende beurs aanvragen, maar ik kon niet meer inloggen op DUO met mijn DIGID dus ik heb meteen even een nieuwe aangevraagd. Kan ik dit alsnog zo spoedig doorgeven! Heb namelijk net onze contactpersoon van het accommodation office in Wales een mailtje gestuurd om de adresgegevens op te vragen.

Het enige wat me nog te doen staat is dus die uitwonende beurs aanvragen, overige verzekeringen regelen, en een paklijst in elkaar zetten! Ik blijf het maar uitstellen… maar ik moet er toch echt aan gaan geloven! Nog 19 dagen…

Het eerstvolgende verslag komt vanaf de boot of vanuit Wales! :)

Cyfarchion!

Cil

  • 10 Februari 2011 - 12:04

    Jan Linders:

    Hi Priscilla,

    Glad you were able to organise all details for your trip! Hope you have a good trip and we'll "meet" on your blog. Keep us posted!
    greetz, Jan

  • 16 Februari 2011 - 00:19

    Carola:

    Heyy meis
    goede reis gewenst vrijdag :d komt helemaal goed als ik jullie boot zo hoor... en zodra je er een beetje gesetteld bent wil ik alles horen van het mooie landschap daar. Ik kom ik april/mei ook nog die kant op dus miss kunnen we zelfs nog meeten :'p nouja have a safe trip en groetjes vanuit het andere eiland :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Priscilla

Actief sinds 25 Okt. 2010
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 41086

Voorgaande reizen:

26 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Back to Cymru

18 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Minor abroad: Cillaa going Cymru!

Landen bezocht: