Nog ±98 dagen, en DAN.... - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Priscilla Aalbers - WaarBenJij.nu Nog ±98 dagen, en DAN.... - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Priscilla Aalbers - WaarBenJij.nu

Nog ±98 dagen, en DAN....

Door: Priscilla Aalbers

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

13 November 2010 | Nederland, Doesburg

vertrekken Jos en ik per auto(!) naar Wales! :) Ja, wij gaan iets later dan de rest omdat wij in semester 2 moeten beginnen (21 februari 2011 - 1 juli 2011). Aangezien wij op tijd terug moeten zijn voor onze CPE examens, zullen we niet tot 1 juli kunnen blijven, dus komen we begin juni al terug.

We gaan studeren aan de University of Wales - Newport (faculteit Educatie in Caerleon). Maar, naast studeren gaan we natuurlijk ook feesten en alle leuke plekjes van Wales ontdekken! De omgeving is prachtig en er is echt super veel te doen! :) Neem nou de header op deze pagina; het is een panorama foto van de overblijfselen van een Romeins fort in Caerleon! :)

Er moet nog ontzettend veel geregeld worden! Accommodatie, Erasmusbeurs, Learning Agreement, en nog veel meer! ....maar, ik heb nog tot februari, dus zoals één van mijn docenten zou zeggen: everything comes good!

Tot blogs!

Cil

  • 14 November 2010 - 12:48

    Boris:

    Ik denk dat ik maar een lijst ga maken, van allemaal links van iedereen, zodat ik iedereen kan volgen!! Maar wat ga je allemaal studeren?

  • 14 November 2010 - 15:38

    Priscilla Aalbers:

    Mijn vakkenpakket is nog niet officieel goedgekeurd, maar mijn keuze is gevallen op:
    - Applied Drama
    - Creative Therapies in Education
    - Introduction to Secondary Teaching (how to be a confident expert in your subject etc.)
    - Secondary Teaching Design & Technology with Qualified Teacher Status
    - Supporting English as an Additional Language (EAL) in the Classroom

    Haha wij hadden helaas maar een lijstje met 20 vakken waar we uit konden kiezen, en dit waren de weinige vakken die op het middelbaar onderwijs gericht waren. De andere vakken waren meer gericht op pabo/peuters/andere vakken dan Engels (wiskunde/ICT etc.).

    Als het goed is krijg ik deze week te horen of dit goed is gekeurd en ik moet dit lijstje nog even doorgeven aan Ben Bartels; dus we zullen zien of dit het gaat worden :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Priscilla

Actief sinds 25 Okt. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 41070

Voorgaande reizen:

26 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Back to Cymru

18 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Minor abroad: Cillaa going Cymru!

Landen bezocht: